42, roolipelejä ja voimanostoa

 Uuuuu jea, taas mennään! 


Syyskuu on saapunut taas nurkkaan väijymään lähtölupaansa tulla ja laittaa väriskaalan uusiksi. Tiputtamaan lehdet puista niskaan ja roimimaan vettä ja räntää taivaan täydeltä. Samalla tarmolla saapuu myös syntymäpäiväni. Tällä kertaa vuorossa on 42. vuosi, josta saan erinomaisen syyn juhlia teemalla 42. Sci-Fi-nörtit tietää. Jauzaaah! 


Uuden syksyn ja uuden aikakauden kunniaksi, olen tehnyt pikkuhiljaa uudistuksia näitten blogisivujen suhteen. Coming Through RPGs - julkaisulabelini sivuja olen päivittänyt täällä jo useasti. Lisännyt niille lisää infoa julkaistuista roolipelituotteistani ja julkaisimoni tyyliin sopivampia kuvia. Seuraavaksi minun pitäisi uudistaa blogin infosivuja, linkkisivuja yms. - tietosivuja, joitten tyyli ja sisältö ei ole pysynyt ajantasaisena. 


Hommaa on piisannut myös siinä että olen tehnyt uudenlaisia mainosflaijereita blogista digisti (some) tiedottamiseen. Näitä mainoslipareita on useampi tässä teidän silmäinne edessä juuri tässä blogautuksessa. Tyyli on sellainen että Gorbatshov haluaa fonttinsa välittömästi takaisin ja Reagan vaatii kuviaan palautettavaksi viipymättä. Milleniumi taasen kaipaa tyylitajuaan heti taikka mieluiten nyt. Eli tyyli sopii mainoksiin kuin kolo reikäkorttiin näin neo-post-modernina ajanjaksona. 


Olen samalla saanut edistetyksi muitakin omia roolipeliprojektejani. Take the Edge - lehteen ja Parempia Ruumiita - lehteen syntyy kaiken aikaa materiaalia miulta ja muilta. Nuo roolipeli- ja elämäntapalehdet ilmestyvät kun valmistuvat. Lauantaina pelaamme taas jotain testauksen alla olevista roolipeleistäni. Hauskaahan se tulee tietenkin olemaan. 


Olen kommentoitsijana ja palautteen antajana lukenut muittenkin roolipelimateriaaleja kosolti. Niin fantasiaa, cyberiä kuin sci-fiäkin. Ihan kivaa puuhaa on se. En tee sitä maineesta taikka mammonasta, vaan yhteisöllisyydestä ja rakkaudesta lajiin. Ropettelun lisäksi olen voimaillut ja seuraava kisa onkin joulukuun alussa. Maastavedossa tällä kertaa. 

Kauniita syksyn aikoja!

Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas