Gladiaattorit on hyvä show

Gladiaattorit on upea ohjelmaformaatti. Olin sitä mieltä ysärillä kun olin erittäin nuori, ja nyt kun olen enää vain nuori ja kaunis, olen sitä mieltä erittäin vahvasti. Olen lisäksi aika varma, että olen hieman ihastunut Turboon. Tai Turbon seksiboksereihin. Tai Turbon seksibokseriperseeseen.

Mie ihan täpinöissäni yleisössä

On muuten oikein komeaa katsella kun Turbo halailee mieskilpailijoita ja taputtelee heitä pyllyille. Eli syksyllä on todellakin kuolattavaa hommaa telkusta, jos tuota ei ole leikattu pois. Turbo on todellakin villi, vapautunut ja vauhdikas hahmo. Aivan mahtava tyyppi.

KP Teamia edustavana ja kenen lie apinan sponssipaita eksynyt kertomaan ettei Skippiä kannata Skipata Gladiaattoreissakaan


Oli tähtihetki, kun Turbo kiipesi yleisökatsomoon äärelle ja sain koskettaa Turboa ja vaihtaa pari sanaa hänen kanssaan. Ihanaa. Ja tietenkin mahtavaa myös kun meillä KP Teamilla oli kunnon poppoo edustamassa Gladiaattoreissa vähän siellä ja täällä, vähän siten ja täten.

Mie oon niiin hävvee, kun fanitan Pävvee :-)

Mutta ettei Gladiaattorien tuottajat hirtä minnuu korvistani roikkumaan, niin en kerro enempää Gladiaattoreista... sanonpa vaan että hankkiudu yleisöön jos haluat olla meiningeissä mukana! T. Krisse Tuominen.

Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas