Kesähenkilön kesätunnelmia

 Hyvää kesäpäivää aivan kaikelle kansalle 


Viimeisimmän blogautuksen jälkeen olen mm. vetänyt useamman treenin, treenannut useamman kerran, ja kävellyt pitkin rantoja ja kaupunkia. Olen lisäksi esimerkiksi pyöräillyt melkoisesti, treenannut blueshämyilyä Eskelisen kanssa, lukenut ja kirjoittanut melkoisesti, ja käynyt uimassakin. 


Olen myös edistänyt kolmen julisteproggiksen etenemistä, säveltänyt ja sanoittanut pari piisiä, tehnyt paljon kalenteriaikataulutetrissirkusta, käynyt kirjastossa, perehtynyt urakalla tarot-peleihin ja erilaisten korttipakkojen pelisääntöihin. 


Oon mie nukkunut ja levännytkin. Nähnyt ystäviä ja rakkaita. Nauranut, itkenyt. Toisin sanoen elänyt elämääni kokien ja elämyksiä kokien. 


Ja tässäpä tämä kesä menee siinä kuin muutkin vuodenajat. Eläessä ja kuolemaa vältellessä. Ei tämä miun elo ole mitään nautintoa ja riemukaaria, mutta tämä on miun näköiseni tuntuiseni ja kokoiseni elämä. Ja sellaisena varmaan ihan just jeba mulle. Iloineen, suruineen, kipuineen, onnistumisineen, vitutuksineen.

 Hyvää kesää kaikille toivottaen 

Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas