Vv&v - blogin joulukalenterin luukku 6

  Vitnessii, vätnessii ja vilosofiaa - blogin joulukalenterin luukku numero 6

Tämä tässä ei ole lopullinen julkaistava infografiikka, vaan havainnemallina tyylistä ja meiningistä

Luukun kuusi, takaa hyppää silmillenne iloisena väripommina, poptaidemainen kuvakollaasi. Kokonaisuutta luodessani olen hyödyntänyt FreePik:istä olevaa ilmaista infografiikkauvaa pohjana. Pohjan päälle olen iloisesti lätkinyt FreePik:istä saatavilla olevia noppia. Toki olen myös lätkinyt kokonaisuuteen sekä palkkeja että tekstejä. Alkuperäispohjaa on uudelleen rajattu, nopat on irroitettu isommasta infografiikasta, käännelty, väännelty ja skaalattu uusiksi. Tekstit olen repinyt sieluni syvyyksistä ja päässäni pulppuavista harmaista aivosoluista.

Olen väsäillyt neo-retro-pop-kokonaisuuden siksi, että pingviiniapinat tykkäävät siitä kun nopat lentävät, on kimallusta, rusettia, rakettia ja jänniä palkkeja, ja intomielisiä huudahduksia. Kuva siis on kokeiluluontoinen havainnekuva siitä millä tyylillä aion toteuttaa Ylivoimaiset Mahtisankarin testimateriaali-pakkausten info-grafiikkaa.

Kakarasta asti tullut toteutettua kaiken maailman leikkaa ja liimaa -tee-se-itse-hommia. Niitä olen sitten laittanut erinäisiin julkaisuihin. Keikkajulisteista äänitteisiin ja mainosjulisteisiin. Samassa hengessä olen tehnyt myös omia lauta- ja pelikortteja, fanzineja, kirja- ja lehtikuvituksia, ja roolipelin yritelmiä. Noita on levinnyt omiin peliporukoihin, kaveriporukoihin, ja huomattavasti laajempaankin käyttöön. Riippuen siis kulloisen projektista tarkoituksesta. Osaa on tehty enemmän punk-pohjalta ja omaksi huviksi ja osaa kaupalliselta pohjalta. 

Huomenna on taas uuden luukun aika aueta. 


Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas