Kävijälaskuri

perjantai 26. helmikuuta 2016

Tämän viikon treenejä

Vaffa Viksu Apinamamma sen kun vuaan puskee etiäpäin ja porskuttaa niin että roiskuu!


Viimebloggauksessa kertoilin viimeviikon ja muaanantain treenilöistä.  Nyt mie kertoilen teille maanantaista etiäpäin. Mie olin yhentoista aikaan ti 23.02. 96,3 kg, siis jo uaamiaisen ja lounaan syötyäni. Tiistaina mie rumblerollasin, venyttelin, tein apinaroikkoja leuanvetotangossa ja tein vastuskumilla jumppaa. Keskiviikkona painoin vaa'alla 96,1 kg klo 8:45 uaamiaesen jäläkee.

Mie Vapriikissa kera esi-isäni mammulimammuttien sukukokouksessa ;-) <3


Keskiviikkona mie kävin satujumppaamassa tutu päällä... eiku siis... trikoot yllä voimanostoa treenaamassa ;-) Penkistä miulla lähti pyramidissa 60 kg:sta alkaen nopealla tahdilla 75 kg:n asti. Siitä etiäpäin mie penkkasin Metal Catapult Blackia hyödyntäen 75 kg:sta 85 kg asti.

Harvinaisen lyhyen ja kevyen penkkailun jälkeen siirryin mavettamaan. Mavessa 40 kg:sta pyramidi 117,5 kg ykköseen asti. Kyykys liikku pelkästä 20 kg tangosta ylös 115 kg:llä tehtyyn kakkoseen asti. Noitten lisäksi keppijumppaa, venytyksiä, tasapainoharjoitteita ja omapainoharjoitteita... Melkein 2 tuntia treenasin keskiviikkona ja kivaa oli.

Illalla sitten vielä,  kun olin päivän treeneistä levännyt, tekniikkatreeniä ja palauttavaa treeniä pienillä painoilla penkissä, mavessa ja kyykyssä, ja huvikseni pitkästä aikaa tein ylöstempaisuakin eri tekniikoilla. Lisäksi rumblerollausta, apinaroikkoa ja leuanvetoi ja tuota kaikkeas siis tein kotosalla illalla.  Tulihan tuossa siis yhdelle päivällä hikoiltua ihan kivasti... Että ei silleensä ihan kauhian paha tälläiselle 35 v orankimammalle.

Treenikaveri Jarun kanssa kuntosalin jälkeen pirtsakkana ;-)

Torstaina mie lepäilin, siivoilin ja järjestelin kämppää, yhteistyökumppanini Laitalan Sami tuli käymään moneksi tunniksi ja päädyimme keskustelemaan tulevaisuudessa siintävistä mahdollisista syvenevistä yhteistyökuvioista. TsompiOnen kanssa teimme uutta musiikkia. Lisäksi tietenkin venyttelyjä, rumblerollausta, apinaroikkoja, omapainoharjoitteita, vastuskumiharjoitteita, ja hieman naurujoogaa, meditaatiota ja joogaa.

Torstaina  myös osallistuin taas yhteen kilpailuun urheilun maailmassa, tällä kertaa liikunalliseen Tokmannin valokuvakilpailuun. Kilpailukuvaksi laitoin itseni hymyilemässä penkkipunnerruspenkillä tangon alla, sillä aidosti onnellinen tuntini on kun tanko on lastattu ;-) Voipi käydä katsomassa kuvan tuolta: http://tokmannits8kilpailu.meltwaterrise.com/entry/5912771

Tsompi-One, mie ja Joker Nutritionin Joker Shaker jossa heidän ja Vegetukun makoisia proteiineja


Tännään, yhteensä kolmen tunnin yöunien jälkeen valuin kuntosalille, jossa kuntoilin puolitoista tuntia. Ensin omapainoharjoitteita, venyttelyitä, vastuskumi- ja tasapainoharjoitteita, nyrkkeilyn säkin hakkaamista, apinaroikkoja, päkiöitä, ja keppijumppaa. Penkkausta 40 kg:sta alkaen sarjoja ja toistoja pyramidina. 70 kg meni mallikkaasti ja 72,5 kg meni myös hyvin. 75 kg meni kummallakin kerralla lopun osalta avustetusti. Siirryin taas Metal Catapultiin 75 kg:sta alkaen ja hyydyin jälleen 85 kg:n kohdalla. Paikat selkeästikin arkana vielä maanantain jälkeen.

 
Tsompi-Onen kanssa ylläolevassa videossa ( https://www.youtube.com/watch?v=KIRIN-9v0I4 ) kertoillaan Tsompi-Onen kuulumisia ja makustelussa Joker Nutritionin Wild Card. Puhetta mm. alipainosta ja toipumisesta. Kannattaa katsoa video ajatuksella! <3


Mavessa siirryin 40 kg:sta alkaen pyramidia tehden aluksi sarjoja ja toistoja siirtyen sitten ykkösiin. Nousin pyramidissa 125 kg:eeseen asti joka lähti vallan härkäisesti ja olisi mennyt kisassa kuin kisassa läpi. Sen jälkeen alkoi tulla kiire, kun oli tännään taas salin jälkeen muihin hommiin siirtymistä. Noljakkaan siirryin kyykkäämään alkaen 40 kg:sta ylöspäin tehden vitosia. Vitosia tein vielä 105 kg:lla ja tein aikapulan vuoksi ihan suosiolla vain kakkosen 115 kg:lla. Selkeästikin olisi ollut tarmoa ja puhtia mennä isompiin rautoihin, mutta piti ampaista suihkuun ja suihkusta mennä vauhdilla etiäpäin. Hommailujen jälkeen ruuoanhakureissu ja sen jälkeen vielä kosolti hyötyliikuntaa.

Illalla vielä rumblerollausta, venyttelyjä, tekniikkatreeniä, lantionpohjaumppaa, yms. Hyvä viikko ja perjantai kaiken kaikkiaan. TOIVOTAN KAIKILLE ERITTÄIN HYVVEE VIIKONLOPPUA JA KUNNOLLISTA ESNIVIIKKOA! ;-) T. Viksu Vaffa Apainamamma eli Läski Urpo Apina tahi tylsästi Krisse Tuominen vuaan :-)