Kävijälaskuri

maanantai 20. toukokuuta 2019

Etukyykkyä, koutsausta, kävelyä ja penkkausta

Tervehdys armaat lukijat! Ilo kirjoitella teille kaikille ihanille lukijoille! Oikein hyvää kevättä ja kesänalkua! Olkoon teillä olo hyvä ja treenit kulkekoon mainiosti!



Pitkin viikkoa tullut käveltyä joka päivä melkoisesti, ja usiampaan kertaan. Muutoinkin tullut sekä hupiliikuntaa että hyötyliikuntaa hyvät määrät. Tullut venyteltyä ja tehtyä pilatesliikkeitä pitkin viikkoa. Lisäksi pieniä määriä joogaa ja meditaatiota melkeinpä joka päivä. 



Torstaina tuli tehtyä eri tavoilla ja erinäisissä kulmissa kulmasoutua, vatsa- ja selkälihaksia, vastuskumijumppaa, etuheilautusta kahvakuulalla. Perjantaina tein alataljasoutua vastuskumeilla, lisää selkä- ja vatsalihasliikkeitä lattialla, laitteilla ja eri kulmissa, yms.
Jumppasin myös reisi- ja niskalihaksia. 



Lauantaina tein hauiskääntöä, pystypunnerrusta istualtaan, olankohautuksia painot käsissä ja pohjeliikkeitä käsipainot käsissä, Zercher-kyykkyjä penkille, alataljasoutua, yhden käden kulmasoutua rintaa vasten tuettuna, kahvakuula-etuheilautuksia, venyttelyitä, pilatesta, lihashuoltoa, joogaa ja pitkän yökävelyn.




Sunnuntaina tuli sitteen Tiim Aappenan väjellä penkkipunnerretua ihan poppoolla. Lämmöksi tehtiin rinnasta tuettua vinokulmassa tehtyä trapflyta painolevyt kourissa. Rannerullailua. Selkä-, kylki- ja vattalihaksia. Hauista. Sitten pelkkee tankoa penkaten ja siitä kiipimään itse kunkin isoihin rautoihin tai työrautoihin, juunou. 



Mie otin penkissä raw mm. 90, 105 kg ja 115 kg. Semmosta salinostoahan ne, että kisanostoihin vielä matkaa. Raw-nostojen jälkeen ahdettiin miut penkkirättiin ja sit mie otin löysäl metal jack paidalla 120 kg. 



Tiim Aappenan Minna otti mm. 45 kg, 47,5 kg, 50 kg, 52,5 kg, 57,5 kg ja 60 kg. Personal bestit paukkuivat hällä siis tänään huolella ja hyvää tekemistä, jopa nättiä nostelua. Ei voi kuin hattua nostaa! Haniabena teki omat työsarjansa oikein kunnon pieteetillä ja jeesi meitä reeneissämme. 




Penkkauksen jälkeen tehtiin venyttelyä, kapeaa penkkausta nousevalla kuormalla, jonka jälkeen mm. rannerullailua arm blasterilla, ranneliikkeitä pienillä painoilla, kiertäjäkalvosinliikkeitä, olankohautuksia ja pohjenostoja levypainot kourissa, 
maven loppuojennusta penkistä vauhdilla nousten pelkällä tangolla. Tulj jostain kumman syystä hiki ja pakko todeta että jälleen kerran oli oikein mukavata waffaillessa.



Hyvä myö aabbenat! Kannustimme toisiamme, autoimme toisiamme ja ylitimme kilpaa ihtejä,,e. Ee muuta kö erityisen hyvvee treenausta muillekin! T. Krisse Tuominen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti