Kävijälaskuri

torstai 25. lokakuuta 2018

Kevyttä länkyttelyä HHlla

Maanantaina kun selekä otti osumaa kylmästä, pukkasi huolella noidannuolioireita. Siitä huolimatta koitin elää mahdollisimman normaalia elämää. Kipulääkkeet ystävinäni toki, mutta kuitenkin. Keskiviikoksi kun oli frendun ja hanini kanssa sovittu kuntosalitrefut GG Gymille Nekalaan, niin sinne sitten lykin itseni potkulaudalla.




HH Gymillä tykkään käydä silloin tällöin hyvässä seurassa, koska siellä on moniin harrastamiini lajeihin vallan soveltuvia vermeksiä ja melkoisen hyvä meininki eri treenaajien välillä. Treenin aluksi tein pikavenytyksiä ja liikkuvuutta.




Sitten tartuin rakkaisiin ystäviini, COC-sormivoimapuristinhipeltimiin. Lenksuttelin sitä kaikkin kevyintä, ykköstä, kakkosta ja kolmosta koittelin sen verran kun kykenin. Koitin kuvatakin räpeltelyä mutta ei siitä oikein tullut mitään. Kuvaaminen häiritsi puristelua ja puristelu kuvaamista. Tullut oikein kummastakaan mitään. No, sellaista se välillä on.



COCin kurittamisen jälkeen mie hipeltelin lisää. Pistin painotappiin granaatinmuotoisen otevoima"kahvan"ja tein ensin 10 kg lisäpainolla kummallakin kädellä useamman toiston yhden käden otevoimamavea. 20 kglla homma sujui kuin tanssi. 30 kglla jo joutui miettimään jalkojen ja käden ja toki sormien asettelua. Magnesiumia en käyttänyt, vaan nautiskelin sillään otepallosen liukkaasta sileästä pinnasta.



Tuli tehtyä pikavenytyksiä rinnalle ja kourille, jonka jälkeen tein liikkeitä kevyillä käsipainoilla kiertäjäkalvosimille. Tämän jälkeen jumppa hoitui aika pitkään sillä että koutsasin hania ja lastasin hänelle painoja tankoon. Ja olihan siinä hommaa kuitenkin, kun meni penkissä 75 kg asti ja sen jälkeen vielä pyramidi alas.



Tämän jälkeen teimme yhdessä sivupunnerruksia etunojassa, kulmapunnerrusta, pystypunnerrusta, joitten lomassa tein rannerullailua. Tämän jälkeen koutsin hanille apuliikkeitään ja nitten lomassa tein vinopunnerrusta pelkällä tangolla, t-bar rowta korokkeella laitteessa, penkkipunnerrusta pelkällä tangolla, armeijapenkkipunnerrusta jalat penkillä pelkällä tangolla ja pelkällä tangolla tein punnerrusta lapapidossa puolisillassa punnerruspenkin päällä.



Tämän jälkeen pienillä painoilla kiertäjäkalvosimia yms ja pikavenytyksiä, jonka jälkeen menimme tekemään aerobista ja cardiota soutulaitteella (3 min ja melkein 800 m), tein hiihtoa hiihtolaitteella, crosstrainerilla muutama minuutti ja 5 min kuntopyörällä (laiskanpulskeasti joku 1,5 km). Tämän jälkeen kuntopalloa ja abwheelia. Ja ei muuta kuin suihkuun nautiskelemaan veden vilvoittavasta voimasta.



Kotiin mie kikkailin potkulaudalla ja ajoittain kävellen ja hani käveli. Kotona hieman liikkuvuusharjoituksia, venytyksiä, jumppapalloa, kipupillerit naamaan, ja nukkumaan. Keskiviikko oli mainio päivä. Nyt torstaina heräsin aamulla suht. koht. virkeänä ja kroppa voi paljon paremmin kuin hetkeen. Kunnon jumppa, paljon liikkuvuusjumppaa ja venytyksiä tekee ihmeitä.



Zombieleffan (=Horde) katsomisen lisäksi kuvasin videoita kotona ja lähdin kaupungille kävellen. Kaupungilla yleistä asioitten hoitoa ja dataräpellystä. Aika normipäivä. Erittäin hyviä ja liikkuvaisia päiviä teillekin! T. Krisse Tuominen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti