Kävijälaskuri

perjantai 12. lokakuuta 2018

Rennommin ottaen

Moikka moi taas rakkaat lukijat ja muut mukavat nettimaailman mukeloiset! Oikein ihunaa ja eeeeehanaa, kun olette tuaas löytänneet miun blogiloisen ieerelle. Vaekka tiee on tuaas tällaattinen blögäles. Blogimaailman kummajainen ja haiseva pökäles. Kiitoksia suuresti rakkaudestanne!




Lähtökohtaisesti blogini on minun julkinen mellastuspaikkani ja omista tarpeista ja tekemisistä kumpuava omansanäköinen liikuntapäiväkirjani mihinkä olen kirjannut välillä ylipäätään ajatuksiani liikunnasta ja elämästäni muutenkin. Ja tätä blogia on sen yli kolmen vuoden olemassaolon ajan ihmisiä käynyt lukemassa yllättävän hyvin. Parhaimmillaan tämä on ollut viikkokaupalla blogit.fi listauksen top 20 listauksen sijalla 7. Tällä hetkellä sija on 17. Ei ihan huono naisvoimaurheilijalta. 




Se, että blogiani luetaan, kommentoidaan, fanitetaan, seurataan ja vihataankin on minusta jokseenkin yllättävää. Käytännössä, kun olen aikalailla kaikkea sitä mitä urheilu- ja liikuntablogin kirjoittaja useimmiten ole. Minä kun en ole nuori, en laiha, en edes hoikka, ja söpöä tai kaikkien silmää miellyttävää seksipommia minusta ei saisi, etenkin kun en sellainen ole ollenkaan.




Minä kun en blogissani yhtään sen enempää kuin muutoinkaan elämässäni keskity jonkinlaisen seksikkään femme imagon luomiseen, vaan blogissa on "tainnut" olla enemmän verestä, hiestä, pieruista ja paskasta tekstiä kuin meikeistä ja seksipupuna  lorttorikoissa pushupeissa minitopissa loikkimisesta. 




Jokainen tyylillään, ja hyvä niin. Kyllä meitä monenlaisia tyyppejä liikkujiin mahtuu. Sehän se tämä elämän ja voimanostonkin suola on, että ihmisiä on kaikenlaisia taplaajia ja omaa juttuaan voi ja saa tehdä monella tapaa.




Tällä viikolla ollut sen verran menoa ja tekemistä, tavaroitten roudailua ja muuta hyötyliikuntaa, ettei varsinaista kunnon voimatreeniä ei ole tullut kuin vain keskiviikkona penkkipunnertaen. Toisaalta viime viikolla oli salia ja muuta kropan käyttöä melkoisesti, että kävely, hyötyliikunta, liikkuvuusjumppa, jumppapallojumppa, venyttely ja kevyt jooga ja meditaatio plus runsas nusitaimaus hanin kanssa, on antanut kropalle vallan paljon liikuntaa. 



Tänään olisi tarkoitus tehdä voimatreeniä taas. Viikonloppuna sitten varmaan taas lisää. Ei sitä joka viikko kannata rehkiä hirmuisesti ja kevyempiä viikkoja voimajumpankin suhteen kannattaa pitää. Etenkin, kun selkä on vielä vaiheessa ja kuntoutuksessa. EI MUUTA KUIN HYVÄT FIILISTELYT JA JUMPAT KAIKILLE! T. Krisse Tuominen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti