Kävijälaskuri

sunnuntai 14. tammikuuta 2018

Kuuttimanaattiaappenan lötköjumppa lauantaina penkil punnerreksien

Aummmm.... zen.

Se oli taas se aika viikosta, kun kuuttimanaattiaappenainen mötkötteli kihti Steel Bodya treenaamaan ja treenauttamaan penkkipunnerrusta. Saavuin ekana meiän sakista, niin oli aikaa tehdä kunnolla venyttelyitä ja alkujumppaa ja aloittaa oma penkkaus ennen kuin pitäisi multitäskätä oman treenin ja muitten koutsimisen välillä seilaten.

Slipping and sliding, glittering 'n gliding... actually just stretching... 


Vaatteitten vaihdon jälkeen löllersin pukkarista lämmittelytilloon, jossa tein alkuvenytyksiksi ja -lämmöiksi slaavikyykkyä, sumokyykkyä, luistelukyykkyä, monipuolista keppijumppaa, ja vastuskumilla kiertäjäkalvosimia, hauksia, ojentajia ja muuta sen sellaista.

Miul ei oo sixpackii mut sexbag on... huba!

Kun olin tehnyt alkulämpöjä, siirryin lämmittelypuolelta voimailusalin puolelle nk. Hevisalille. Laitoin ration sijjoon hyvvee rokinpauketta ceeteelevylöiseltä raekkoommoon... ja siirryin tekemmään lajilämpöä.


T-Bar Row 3*12 erikoistankola, vastuskumilla rintaa, selkää, hartioita, ranteita, kiertäjäkalvosimia, ja tietenkin lämmöksi penkkipunnerrusta: 3*5*20 kg, 5*30 kg, 3*40 kg, 3*50 kg, ja 3*60 kg.



Lämpöjä tehdessä näytin koutsittavalle mm. rintaa vasten tuettua soutua, pystuypunnerrusta yms. eri laitteissa, joka sopi hyvin omien lämpösarjojen oheen lisälämmittelyksi. Tänään, kun oli yksi niistä päivistä, kun kroppa tarvitsi hieman normia enemmän lihasten ja nivelten herättelyä ennen vars. työsarjaan siirtymistä.




Työsarjana lördaagina touhusin ja puuhastelin seurraavvoo: 5*70 kg, 5*72,5 kg, 5*75 kg, 5*72,5 kg, ja 5*70 kg. Itestä tuntu koko ajan tehdessä, että homma on yhtä tervan kittailua, mutta viteolta tuo näyttää suht. koht. oolta ja koolta.

Hymy huulilla önn kun treeni kulukee 

Työsarjaloetten jäläkeen mie punnasin lissee ja tein ojentajapunnerrusta suoralla tangolla seuraavasti: 4*40 kg, 3*8*30 kg, 1*4*30 kg. Ojentajia tein myös 3*15 sarjan köydellä taljassa ojentajaliikettä tehdessäni.

Uuuu mama kö o nättivä 

Pystypunnerrusta tein 4*8 pelkällä 20 kglla. Tein sekä istualtaan että seisaaltaan. Pystypunnerruksen jäläkeen tein apinaroikkoja, hakkasin päärynäpalloa yhdellä kädellä vuorokäsin, tein jälleen venytyksiä, ja koutsailin immeisii.


Lopuksi vielä tein hieman käsille lämmittelytoimenpitteenä käsjumppoo etteivät sorkat vallan palellu ulkosalla. Ylätaljaveto 3*8*50 kg ja alataljasoutu 3*15*30 kg monstersarjana yhteenputkeen.



Loppuvenyttelyt ja kävellen kiinalaiseen tofua, riisiä, sieniä ja bambunversoja kera veden nuaamoon mättämmään hyväsä seurasa. Navat tursuten käveltiin pikkukiinalaisesta rautatieaseman liiteliin, jossa kassalle aappenajuommoo ja liiterilantian cölä zeröä lappasimme.



Saatoin toverin keskustorille dösäseensä ja suuntasin Tullintorin alueelle takaisin, koutsimmoon lissee Steel Bodyssa, josta kaupan kautta kotio. Johan tuosa hyötyliikuntaperäistä aerobista jolkotteluva joltisenkin verran tul yhteensä. Hyvvee ruokoo nuaamoon ja lepoa ja bloggausta.suht koht normaalii settiä oli siis tämä päevänen.


Ol kyl muaar tuaas hyvät treenuset. Ee maha mittee. O se vuaa haaskoo kö on kiva porukka, kivoi salei, omannäkösensä treeniohojelmat ja muute vuaa kivvoo niin jaksoo treenata silloinkin kö ee oikkeen jaksooskaan. Hyvvee treenii teillekin! T. Krisse Tuominen.