Kävijälaskuri

torstai 11. tammikuuta 2018

Paja Gymillä treeni kulki taas kerran

Tervehdys kuuttimanaatit, norppaoravat, rantajellonat, merimarsut, immeisaappenat ja muut eeeehanan welmut vipeltäjät. Se ois Tiim Aappenan, AappenaWoimaZen -jumpparyhmän, kuuttimanaattiwaffajumpastelun ja muun mukavan toiminnan maailmasta terwehdys kaikille! 





Se ois sitten, taas vaihteeksi, vuoro treeniblägäytyksen tässä waffa-aappenan blögäleksessä. Tätä suuremmitta mölinöittä, siirtykäämme kertomaan kuinka kuuttimanaattitsentsein treenut meni kera Tiim Aappenan ja Paja Workoutsin woimauroksisten kanssa Nokialla PAJA Gymillä.



Ke 10.01.2018 treenit Nokialla Paja Workoutsin kuntoilukortteerissa Paja Gym -kuntosalilla nopeuspenkkauksen, apuliikkeitten ja muun woimajumpan merkeissä. Tämä tällä kertaa omalta ja tiimaappenalaisten toimesta  täysin RAWna, raakana, klassisena penkkipunnerruksena eli varusteetta.



Lämmöt pelkällä tangolla selkäpenkillä, lattiapunnerrusta 3*10*20, 3*5*40, 3*5*50 kg, ja työsarjana 3*20*50 kg penkkipunnerruksessa kisaotteella ja asennolla. Lisäksi hieman ojentaja-taljaa ja ylätaljavetoa.



Ja jottei treeni olisi tylsää perussoppaa, maustoin tämänkertaista treeniäni tekemällä ojentaajaliikkeitä sekä pelkällä n. 16 kg painavalla football bar-ojentajatangolla että tangolla plus 10 kglla.


Ojentajat ja muutkin kropan osaset saivat toki kyytiä, kun huvitin itseäni jumppaamalla tukkipunnerrusta Paja Gymin punnerrustukilla ja lisäksi jumppavideoita tehden aiheesta.


On kyllä kivvoo puuhoo tuo tukkipunnerrus, etenkin kun tietee siitä yhtään tekniikoita. Hyvvee liikuntoo koko roppaselle. Koska hyvin voi yhdistää huvin ja hyödyn, punnersin tukkipunnerrustukin lisäksi fatbarilla rinnalle, pallealle ja vatsalle.



Tästäkin piti videota ja hubailua vientee. Minkäs uaappenat sieluillensa mahtoo. No, pysymmepä pois pahanteosta voimahubatessa. Fatbarilla eli läskitangolla jumppasin lisäksi apinaotteella. Kivaa oli sekin.



Koska Pajalla on hyviä tankoja ja lankkupenkkilankkuja, tuli otettua hieman tuntumaa talon lankkuihin, jotka kevään mittaan miulle ja minnuu auttaville immeisille tulevat varmaan hyvinkin tutuksi.



Lopuksi vastuskumijumppaa, reverse hyperillä loppujumppaa, ja venyttelyitä. Omien treenien ohesa koutsasin aappenoita. Paja Gymin tyypit tekivät omiansa ja ei kauheammin toistemme liikunta ollut esteenä ja häiriönä toistemme jumpille. Sopu sijaa antaa.




Kyllä ol lystiä tuaas Paja Gymillä reenustella kö rokki raikas, naurunremakka raikas, rauta kolisi, ja hiki haisi. Uusia tankoja ja välineitäkin oli. Kunnon tekemisen meininki, siitä kuuttimanaattiset ja aappenaiset tykkee. Iloisia treenusteluja teille rakkaat blögäytyksieni naatiskelijat! T. Krisse Tuominen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti