Jälkifiilestelyä Oi Polloista Puntala-Rockissa, ja yleistä pähkäilyä

 Oi, sanoi Oi Polloi ja Oi'ottaen otti yleisönsä oivallisesti!

Ystäväni Minna teki sillä tavalla mukavasti että osti meille Puntala-Rock 2023:een liput, ja haki minut kotoa ja toi kotiin kumpanakin päivänä. Autoimme toisiamme Mutalaksi muuttuneessa festivaalissa. Kirjaimellisesti kostean, liukkaan ja märän viikonlopun kohokohtana toimi festivaalin päättävä OI POLLOI!:n keikka! Fanituotteina ennen keikkaa Minna hankki hihamerkin ja minä frisbeen. Keikan jälkeen Oi Polloita on ollut voimanostotreeniemme musiikkina vielä aiempaakin enemmän. Kumpikin tykkäsimme keikasta oikein paljon.

Tiesin, että Oi Polloi on aina huonoimillaan hyvä ja parhaimmillaan mahtava, mutta silti Oi Polloi pääsi ylittämään odotukseni roimasti. Keikka oli oikein mainio, hauska, energinen, hillitön, kantaaottava, reipas, raju, rujo, maukas, tiukka ja monipuolinen, ja monin tavoin yllättävä. Keikka, jota kelpaa muistella vielä pitkään. Elämäni parhaimpia keikkoja mitä olen koskaan kokenut. Ja se on erittäin paljon se!


Olin yllättynyt, että aika moni tuttuni, tuttavani, kaverini ja ystäväni oli jättäytynyt Puntala-rockista pois sen takia, että on sateinen viikonloppu. Oman kokemukseni mukaan tämä ei ollut Puntalan historiassa ollenkaan sateisimmasta päästä. Sadeviitat, vaihdevaatteet, yms. ovat kuitenkin olemassa, niin ilman suurempaa vaivaa, minulla oli kuitenkin vallan kiva Puntala tälläkin kertaa. No, meitä on moneen junaan ja minä se otan veneen kuivallakin maalla, joten paha minun on lähteä ketään arvostelemaan Puntalan skippaamisesta tänä vuonna.


Kävin Fantasiapelien pelitilassa eli pelikaupan alakerrassa vallan tuoreeltaan kun siellä oli vähän kaikki kesken. Nyt tuli perjantaina käytyä ulkopaikkakuntalaisten toverien kanssa katsastamassa tilaa. Nyt se on oikein mainio ja monipuolinen pelikeskus. Ystäväni anna otti minusta hyvän kuvan, jota rajasin ja hieman värimäärittelin. Oon mie vuaan kova örkki. Waaagh!


Waaghin katkuista syksyä kaikille!



Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas