TRACON 2023 ja etenkin Tracon Live! LAUANTAI

Töttöröö ja tättärää, Traconissa lauantaina on oikein mukavaa

Oli mukavaa lauantainakin Tracon 2023ssa ja etenkin Tracon Live 2023 ohjelmasisällöistä nauttiessa. 


Me and Lex (above). My axe and the Everfrost stage (below). 


Yllä ONE ja muita valmistautumassa bofferiasein ja kilvin taistoon hurjaan vaan hilpeään. 


Lex and Anna da Battie Gal... (below) 


EVERFROST ON TRACON 2023 LIVE! (DOWN BELOW) 


Lex, me, Anna and ONE. 


Lex and One, and my hand... 


One, Jouna, me, Anna, Lex


THE BATTLE BEGINS..... (BELOW) 


Lex, me, Anna and the ONE


Me and my axe... And the buhurt tent... 


That is just a minor scratch! One on the Muurinmurtaja Buhurt booth.. 


ANNA, BUHURT EXPERT and Lex on Muurinmurtaja Buhurt booth







The dance show that let people to join the dancing ground... 😍💃😍

Kivaa oli ja kivempaa. Woohooo!!!! 


Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas