Videos / Videoita

Hello You peeps in da inter niets! It's Krisse Tuominen here again! This is my blog. This time I shall share some videos that I have made fully or partially. There ya goooo! Heippa hei kanasalaeset! Täsäpä tuaas Krisse tuominen1 Tämä on miun blogi. tällä kertaa jaan teille videoita, mitkä olen joko osittain tai kokonaan tehnyt! 




Above is a video that I recently livestreamed. I'm talking about roleplaying games and such on the video. Some cool peeps are commenting on da video. Check their stuff on Youtube, too!
Yläpuolella video, jonka hiljattain livestreamasin. Kerron videolla roolipeleistä ja sen sellaisesta. Joitain coolei tyyppei kommentoi videota. Käykee tsekkailemassa heidän matskuaankin YouTubessa!



Above You caan see and watch another recently livestream video of mine. And I talk about roleplaying games on da video. Yllä voit kahtella videota, jonka hiljattain livestriimasin. Juttelen siinä roolipeleistä.





Another video (above) that I cuite recently uploaded to YouTube. I talk about roleplaying game in the videos, again. Surprising, ain't it?!  Toinen video (yllä), minkä hiljan YouTubeen latailin. Juttelen viteolla roolipeleistä, jälleen. Yllättävää, eikö?!







I am one of the cinematographers on the music video and I am the first person on the credit list. Yeah, awesome! <3 Olen yksi videokuvaajista musiikkivideolla ja olen ensimmäinen kreditoitu tekijälistassa videolla. Jei, on se vuaa upiaa! <3



HERE is the Link to the live video of Lemmenpyssyt, which contain some material filmed by me. It is credited on the Credits of DVD incluede in Lemmenpyssyt III album package. YEYE! hERE is another VID that include material from me.
Tässä muuten on linkki Lemmenpyssyt-yhtyeen livevideoon, jossa on minunkin kuvaamaa materiaalia, joka on kreditoitu peräti yhtyeen III -albumin bonus-DVD:n krediiteissä.Tässä toinen viteo missä minulta matskua.



Here's my OWN MUSIC VIDEO which I have filmed, produced, cutted, etc. Enjoy! Done below as a video, there's DICEYGUY & Krisse co-operation livestream. Dicey shows his painting skills and I show my figurines and miniatures, plus showing my maaaaad humour skills, too.
JA tässäpä teille minun IHAN OMA musiikkivideoni, jonka olen kuvannut, editoinut, jne.
Alla onpi videona DICEGUY & KRISSE -yhteis-livestreamaus. Dicey esittelee maalaustaitojaan ja minä fijujani ja miniatyyrejani, plus näytän hullunhauskoja huumorikykyjäni, myös.




Aika vidioottimainen tämänkertainen bloggaukseni önn! Godspeed & Jauzaaaaah until the next time! Prreetty vidiotic my blog post this time has been. Hyvää matkaa ja Jauzaa seuraavaan kertaan! WISHES Toivoo Krisse Tuominen.

Kommentit

Suosituimpia blogeja (blogin koko ajalta)

Aappena päätti kisavuotensa komiasti Bullfarmilla!!!!

The World's First-Ever Take the Edge is out NOW!

Cyberpunk movies to inspire your genre gaming (plus some gaming stuff, too!)

Kotona leppäämässä tuaas